V ACa 217/16 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku z 2016-12-15
I ACa 350/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 maja 2017 Data publikacji: 1 marca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, umowa, współpraca handlowa
|
V ACa 241/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 10 maja 2017 Data publikacji: 26 września 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, współpraca handlowa, umowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków
|
I ACa 750/12wyrok Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 9 stycznia 2013 Data publikacji: 15 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćusługi marketingowe, współpraca, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 118/11wyrok Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 29 marca 2011 Data publikacji: 14 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, świadczenie usług marketingowych, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 500/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 października 2013 Data publikacji: 3 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, pozwany, usługi marketingowe, dostęp do rynków, premia pieniężna, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dodatkowa usługa, usługa promocyjna, współpraca
|
I ACa 2036/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, marża handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, umowa, produkt
|
IX GC 633/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 13 maja 2015 Data publikacji: 31 sierpnia 2015 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, współpraca, działanie promocyjne, umowa, marża handlowa opłaty, ekwiwalentność
|
I ACa 256/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2015 Data publikacji: 18 stycznia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, usługi marketingowe
|
VI GC 43/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 22 stycznia 2016 Data publikacji: 18 lutego 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćumowa handlowa, współpraca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa, akcja marketingowa
|
I AGa 318/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 2 lipca 2019 Data publikacji: 21 września 2020 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostęp do rynków, marża handlowa, usługa promocyjna, pozwany, produkt, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, umowa
|
I ACa 1932/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 lipca 2015 Data publikacji: 2 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca handlowa
|
IX GC 1393/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 31 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćusługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dostawca, współpraca, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 662/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2017 Data publikacji: 26 kwietnia 2018 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, współpraca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, świadczenie usług marketingowych, dodatkowa usługa
|
I ACa 124/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 kwietnia 2017 Data publikacji: 20 marca 2018 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, usługa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pozwany, współpraca handlowa, sklep, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, współpraca handlowa, sklep
|
I ACa 346/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 października 2012 Data publikacji: 7 marca 2013 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, współpraca, produkt, sklep
|
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, współpraca, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, umowa
|
VI GC 261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 20 grudnia 2013 Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, współpraca, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, akcja, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 983/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie
|
I ACa 575/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 8 lipca 2015 Data publikacji: 7 grudnia 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, pozwany, umowa, sprzedaż, marża, współpraca, przyjęcie towaru, akcja
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Osoba, która wytworzyła informację: Dorota Gierczak, Roman Kowalkowski
Data wytworzenia informacji: